Головна » Статті » Виробництво дизайнерських паперів для поліграфії

Виробництво дизайнерських паперів для поліграфії

Виробництво дизайнерських паперів для поліграфії

До теперішнього часу не було створено єдиних , усіма визнаних критеріїв , які саме папери слід відносити до сегменту дизайнерських . Всім , звичайно ж , в загальних рисах зрозуміло , що вони являють собою щось особливе, помітно виділяється на тлі представників стандартного виду : офсетного , крейдованого , етикеткової і пр.

Відповідно до думки всіх без винятку оптовиків , до дизайнерських паперів однозначно належать папери з поліуретановим і металізованим покриттям , тоновані в масі ( з тисненням і гладкі ) , кальки і голографічні картони . Однак по відношенню до білих Чістоцеллюлозние , до цих пір немає єдиної думки. В асортименті друкарень їх найчастіше виділяють в групу так званих « паперів для бізнесу» , які , як і пакети з логотипом , дуже зручно використовувати в корпоративних цілях.

Що приховує під собою термін « дизайнерський папір » ?

До основних характеристик , яким повинна відповідати дизайнерський папір , можна віднести оригінальну та нестандартну фактуру , особливе покриття , текстуру або тиснення , багату кольорову палітру.

При цьому створення дизайнерських марок передбачає не тільки дотримання безлічі зовнішніх характеристик , але і повна відповідність технологічним параметрам і вимогам поліграфічного друку . Адже будь-яка гарна папір повинна вести себе ідеально при самих різних способах друку - цифровий друк , офсет , друк календарів і шовкографія , а також у післядрукарської обробці ( при склеюванні , різанні , тисненні і биговке ) . Одне можна сказати точно : при роботі з дизайнерської папером необхідно дотримуватися безліч різноманітних технологічних моментів.

Чи існує криза на ринку дизайнерських паперів?

Відповісти на це питання однозначно досить складно , однак відзначимо , що в даний час спостерігається стабільна тенденція до обширного розростанню ринка дизайнерських матеріалів. Здавалося б , придумано вже все що тільки можна , але виробники паперів не перестають нас дивувати , придумуючи все нові і нові колекції. Незважаючи на найважчі часи , більшість компаній не відмовилося від використання у своїх презентаційних і корпоративних матеріалах дизайнерських вишукувань .

Звичайно , іноді компанії хотіли б схитрувати : не відмовляючись від виготовлення дизайнерських паперів , вони , тим не менш , починали істотно економити на виробництві . Втім , це не завжди було економічно вигідно , адже при переході на дешевші марки практично завжди прогадивается з якістю.

Яка сама ходова ?

Як і раніше , найпопулярнішою залишається папір з гламурним блиском. А ось найбільш стійкою до кризи та іншим негативним впливам виявилася зовсім інша - металізована . У цілому , якихось значних змін іскриста колірна гамма дизайнерських паперів практично не зазнала змін з самого свого моменту появи на світ. А значить , будь-які маніпуляції з настільки ідеальною системою чреваті вельми нехорошими наслідками.

 

Дізнайтеся подробиці вступу до НЛТУ України в 2010 році: перелік документів, необхідних для вступу, програма вступних іспитів, вартість навчання та інші важливі моменти. Також ви можете ознайомитися з ліцензією і сертифікатом на надання освітніх послуг Національним лісотехнічним університетом України.

Бажаємо Вам успіхів на вступних іспитах!

Купить жилье в Одессе
Купить жилье в Одессе

Портал недвижимости Stoim.com.ua.
Останні статті

Виробництво дизайнерських паперів для поліграфії
Відповідно до думки всіх без винятку оптовиків, до дизайнерських паперів однозначно належать папери з поліуретановим і металізованим покриттям, тоновані в масі (з тисненням і гладкі), кальки і голографічні картони.

Рівень володіння англійською мовою
При навчанні англійської мови неминуче виникає поділ курсу на якісь рівні, які є своєрідними сходинками, кожна з яких таїть в собі нові знання і вміння.

Всі статті