Головна » Статті » Реклама у вузах - універсальний підхід до цільової аудиторії

Реклама у вузах - універсальний підхід до цільової аудиторії

Реклама у вузах - універсальний підхід до цільової аудиторії

На сьогоднішній день індор реклама http://indoor.adv-sonata.com має численну кількість видів , які здатні виконати абсолютно будь-які вимоги і примхи замовника. Звичайно ж , сама по собі індор реклама не є самодостатньою , адже багато з видів були взяті із зовнішньої реклами та реклами в ЗМІ. Однак , на відміну від своїх попередників , даний вид реклами має одну характерну особливість . Він дозволяє визначити точну кількість рекламних контактів з потенційними покупцями аж до декількох десятків . Одним з видів , у якого ця здатність виражена найяскравіше , є реклама у вузах.

 

Дослідження маркетологів показали , що в більшості випадків всі потенційні покупці діляться на консерваторів (люди , які купують продукти певних торгових марок) і новаторів (ті , які найбільш сприйнятливі до нових продуктів ) . Студенти українських вишів у більшості випадків відносяться до другого виду , так як найбільш схильні до впливу нових брендів і марок . Це , перш за все , пояснюється їх високою активністю як у фізичному , так і в економічному плані. Адже саме студенти є частими відвідувачами нових кафе і ресторанів. Вони також прагнуть купити дорожчий мобільний телефон або ноутбук. На це їх наштовхує як економічна незалежність (багато з них навчаються і працюють одночасно) а також прагнення виділиться з сірої маси , адже самі по собі вони є незалежними індивідами . Крім того , на більшість покупок студентів впливає саме реклама . Це пояснюється як високою податливістю і сприйнятливістю до такого роду інформації , так і більш позитивним ставленням до неї. Всі ці , а також інші фактори , є залізобетонним підставою , завдяки яким реклама у вузах має таке потужне вплив на свою аудиторію.

 

Однак це ще не все. Незважаючи на всі перераховані вище фактори , не можна стверджувати , що це є максимумом , на який здатний даний вид реклами. Навпаки , в залежності від вимог вашої рекламної кампанії та маркетингової стратегії , ви можете підвищити ефективність рекламного повідомлення в обраному вами вузі. Насамперед , це можливо завдяки розумінню того , що студентська аудиторія складається переважно з молоді. Тому їм подобається все модне і сучасне. Враховуючи цей факт , ви повинні розуміти , що йому повинен відповідати не тільки рекламований вами продукт , але також і саме рекламне повідомлення . Як показали результати досліджень західних маркетологів , дану аудиторію найбільш приваблює реклама , яка або асоціюється у них з позитивними емоціями , або закликає до конкретних дій. Крім того , слід пам'ятати , що студенти більш ласі на те рекламне повідомлення , яке виділяється зухвалим виглядом і здатне легко запам'ятатися завдяки короткого гасла .

 

Дізнайтеся подробиці вступу до НЛТУ України в 2010 році: перелік документів, необхідних для вступу, програма вступних іспитів, вартість навчання та інші важливі моменти. Також ви можете ознайомитися з ліцензією і сертифікатом на надання освітніх послуг Національним лісотехнічним університетом України.

Бажаємо Вам успіхів на вступних іспитах!

Цены на жильё в Одессе
Цены на жильё в Одессе

Портал недвижимости Stoim.com.ua.
Останні статті

Центр підготовки до іспитів TOEFL та IELTS
Здравствуйте, настільки дорогі для мене читачі. Зараз мені забажалося поділитися з вами тим, як я проходив курси TOEFL і повідати про результати.Слід зазначити, що спочатку я досить скептично ставився до даної затії. Справа в тому, що мені здавалося, що набагато ефективніше буде підготуватися самостійно, не вдаючись до сторонньої допомоги. Тільки тепер я розумію, що дуже сильно помилявся. Тепер я відповідально заявляю, що підготовка до ielts може бути простою і доступною.

Освіта за кордоном: особливості та переваги
Хороша освіта - основний аспект, що визначає конкурентоспроможність людини на ринку праці. Щоб отримати його, багато наших співвітчизників виїжджають вчитися за кордон. Кожною людиною, що надходять подібним чином, рухають різні мотиви. Насамперед, росіяни хочуть отримати диплом, який буде котируватися повсюдно, а не тільки в одній державі.

Всі статті