Головна » Статті » Як не стати жертвою шахрая?

Як не стати жертвою шахрая?

Як не стати жертвою шахрая?

Оголошеннями типу «Реферати, курсові і дипломні роботи...» пістрявлять газети, інтернет і, звичайно, придорожні стовпи. Причому свої послуги сьогодні пропонують не лише автори-одинаки, але і підприємства, які легально займаються «рефератним» бізнесом. Всі в один голос гарантують любителям халяви за відносно невеликі гроші «сесію без «хвостів» і, відповідно, «гарний настрій протягом всього навчального року»...

«Головне - зідрати з клієнтів гроші, а якість - справа вторинна»

Роман Ш. з Мінська до завзятих халявщиков себе не відносить. Звернувся в одну із столичних фірм, яка займається виконанням студентських робіт, вперше. І те лише тому, що не встигав всі прислані роботи зробити вчасно. Одним словом, як говорять студенти, «завал» був.

- Фірму я знайшов через інтернет, - розповідає студент-заочник. - Замовив відразу дві роботи: контрольну і курсову. Як і обіцяли, зробили всі в строк.

Я, задоволений, сплатив послугу і того ж дня відправив наукові роботи на перевірку в університет. Яке ж було моє розчарування, коли викладачі повернули «мій допуск до сесії» на доопрацювання!

Роман з претензіями звернувся у фірму, де студентові люб'язно пообіцяли виправити всі недоліки.

- І що ви думаєте, після трьох і більш за доопрацювання «професіонали» так і не змогли зробити все так, як повинно бути. Моє ж прохання повернути гроші проігнорували.

Молодой людина поділилася своїм горем з інспекцією міністерства по податках і зборах Білорусі по місту Мінську. Там йому порекомендували поводитися з позовом до суду.

- Юрист, до якого я звернувся за консультацією, сказав, що у мене маленька доказова база, тому треба відгукнути контрольні роботи, які я успішно захистив після самостійного доопрацювання, з університету. Але із зрозумілих причин я не хочу втягувати сюди свою учбову установу.

Роман вирішив, що особисто він більше з фірмою, головне завдання якої зідрати з клієнтів гроші, а якість - справа вторинна, не збирається мати справ, і нам не радить.

«Директор фірми попросив принести офіційну рецензію від викладача...»

Таку ж шишку набила торік мінчанка Світлана Р., яка вчиться заочно в одному з Вузів столиці.

- В інтернеті я звернула увагу на сайт один з підприємств, де пропонували оформити звіт по переддипломній практиці, - розповідає «подруга» Романа по нещастю. - Внесла заставу, але жодної квитанції не отримала. На питання, чи повинні мені видати котрий-небудь документ, менеджер завірив, що я можу бути спокійна: звіт буде зроблений якісно і в строк. І сказав подзвонити 25 грудня.

Клієнтка звернула увагу, що 25-го - це Святки, тому перепитала, чи будуть вони взагалі працювати цього дня. Менеджер завірив, що будуть.

- Проте він мене обдурив. Коли я подзвонила, ніхто трубку не зняв. Потім зайшла на сайт підприємства і побачила, що у них, виявляється, вихідний.

Забрать звіт Світлана змогла лише в понеділок. Того ж дня остаточно розрахувалася з виконавцем. Як і минулого разу, жодних документів, які підтверджували б прийом готівкових засобів, їй не видали. Коли студентка узяла в руки перевірений керівником по практиці звіт, то не повірила своїм очам: він був практично повністю перекреслений, зі всіх пунктів без виправлень залишився лише перший пункт індивідуального завдання.

- Я звернулася в офіс із зауваженнями. Там пообіцяли, що виправлять роботу протягом двох-трьох днів. Прошло три дні, п'ять, десять... Мене продовжували годувати обіцянками.

Студентка сама переоформила звіт. Після повторної перевірки викладач допустив її до захисту.

Після захисту Світлана стала дзвонити на підприємство і вимагати повернути гроші, адже робота була виконана неякісний, а звіт їй вже був не потрібний.

- Працівники говорили, що такі питання вирішує лише директор, якого, по волі випадку, не було в офісі кожного разу, коли я дзвонила. Незабаром мені на електронний ящик прийшов перероблений звіт.

На наступний день Світлана, обурена, сама пішла в офіс. Вислухавши її, директор категорично відмовився повертати гроші, сказав що керівник по практиці некомпетентний і попросив принести офіційну рецензію від нього...

Увага, найпоширеніші пастки для халявщика:
1. Автор пропонує замовникові зустрітися на нейтральній території. Отримує гроші і віддає диск з роботою. Удома замовник бачить, що диск порожній...
2. Замовникові віддають щось для відмовки. Наприклад, курсову, списану з інтернету, або міркування ні про що замість грунтовного дослідження. У тексті роботи можуть бути використані числа п'ятирічної давності.
3. Фірма розміщує рекламу в інтернеті, списується з халявщиком і пропонує замовити роботу через інтернет. А коли студент авансом відправляє електронний платіж (не на офіційні реквізити), зникає.
4. Робота зроблена з серйозними недоліками. Замовник просить її безкоштовно доопрацювати, автор на словах погоджується, а сам з грошима «виїжджає до бабусі до Сиктивкара».

 

Дізнайтеся подробиці вступу до НЛТУ України в 2010 році: перелік документів, необхідних для вступу, програма вступних іспитів, вартість навчання та інші важливі моменти. Також ви можете ознайомитися з ліцензією і сертифікатом на надання освітніх послуг Національним лісотехнічним університетом України.

Бажаємо Вам успіхів на вступних іспитах!

Останні статті

Проблема правильного вибору життєвого шляху
На заході вже дуже давно звернули увагу на проблему працевлаштування школярів і випускників вузів. Адже діти ростуть все швидше і швидше, і вже самі компанії-роботодавці зацікавлені в тому, щоб роздобути у свій штат перспективних, молодих і талановитих співробітників. Успішні світові компанії проводять дуже креативні рекламні акції для того, щоб залучити у свої компанії молодих фахівців. Треба відзначити, що дуже багато хто з них виявляють вражаючу кмітливість у своїй боротьбі за кращі уми.

Переклад з японської - найважчої мови в світі
Японських перекладів потребують багато фірм і компанії, адже Японія давно і міцно займає лідируючі позиції найсучасніших технологій і наукових досягненнь. Все це робить роботу лінгвіста з японської мови добре оплачуваною.

Всі статті